AKS attends annual FLASH LINE meeting, 2021

News
Forwarding Network Logistics CARGO FCL LCL Service

As proud members of FLASH LINE, we took part in the Annual General Meeting 2021, held from the 2nd until the 4th of March, completely virtually due to health concerns of Coronavirus outbreak (COVID-19).

 

During this three-day event, we had the pleasure to get introduced to new FLASH LINE members and re-connect with our friends in the network from around the world, discussing the latest trends in logistics & transport and actively using the B2B meeting sessions to develop new partnerships and exciting opportunities.

 

Network members attended from China, Haiti, India, Italy, Kenya, Kuwait, Lebanon, Netherlands, Turkey, Mozambique, Oman, Pakistan, UAE & USA.

 

FLASH LINE is an independent and exclusive network of Forwarders, Logistic companies And Shipping agents (FLASH), offering NVOCC services in the various segments of maritime transport, as well as various logistics services.


 

 

 

 

بصفتنا أعضاء في إتحاد شركات الخدمات اللوجستية في FLASH LINE ، شاركنا في الاجتماع السنوي لعام 2021 ، الذي عَقد في الفترة من 2 إلى 4 مارس ، والذي تم عن بعد بسبب المخاوف صحيةالعالمية  من تفشي فيروس كورونا   . (COVID-19)

خلال هذا الحدث الذي استمر لمدة ثلاثة أيام ، كان من دواعي سرورنا التعرف على الأعضاء الجدد وإعادة التواصل بأصدقائنا في هذه الشبكة من جميع أنحاء العالم ، ومناقشة أحدث التغييرات والاتجاهات في مجال الخدمات اللوجستية والنقل واستخدام جلسات اجتماعات B2B بفاعلية من أجل تطوير شراكات جديدة وفرص مثمرة.

حضر أعضاء FLASH LINE من بلدان عدة، مثل الصين وهايتي والهند وإيطاليا وكينيا والكويت ولبنان وهولندا وتركيا وموزمبيق وعمان وباكستان والإمارات العربية المتحدة والولايات المتحدة الأمريكية.

FLASH LINE هي شبكة مستقلة وحصرية من وكلاء الشحن والشركات اللوجستية ووكلاء الشحن (FLASH) ، وتقدم خدمات NVOCC في مختلف قطاعات النقل البحري ، وغيرها من الخدمات اللوجستية المختلفة.

Related news